Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Pieczęć elektroniczna w chmurze zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie opieczętujesz wszelkie e-dokumenty firmowe jakbyś podpisywał je własnoręcznie. Jest to pierwsza tego typu usługa oferowana na rynku polskim, która:

  • funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika,
  • działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, Mac OS),
  • umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie,
  • gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie).

Rozwiązanie to wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową.
Dowiedz się więcej o usłudze na stronie certum.pl.

Usługa nie jest skierowana do zastosowań M2M oraz masowego podpisywania e-dokumentów.

W cenie otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.

Wymagania techniczne

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze to:
  • certyfikat kwalifikowany ważny: 1 rok, 2 lata lub 3 lata
  • wsparcie dla:
    • – urządzeń mobilnych z: Androidem lub iOS
    • – komputerów klasy: PC oraz Mac OS X
  • darmowe oprogramowanie do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików
  • gwarancja producenta: wsparcie 24 miesiące

Czego potrzebujesz by skorzystać z pieczęci w chmurze?

Wykorzystanie SimplySign tylko na urządzeniach mobilnych:

SimplySign – to aplikacja mobilna dzięki której podpiszesz wszelkie dokumenty funkcjonujące w wersji elektronicznej. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również generator kodów OTP, który jest potrzebny do uwierzytelnienia użytkownika do usługi zdalnego podpisu usługi (może go zainstalować również na innym urządzeniu mobilnym).

Podstawowe wymagania:

  • Dostęp do Internetu
  • Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
    • Android – od v4.1 i wyżej
    • iOS – od v9.0 i wyżej

 

Wykorzystanie SimplySign na urządzeniach mobilnych oraz na komputerach tradycyjnym klasy PC/Laptop:

SimplySign – pobierz tę aplikację na swoje urządzenie mobilne, aby korzystać z generatora kodów OTP, który identyfikuje użytkownika w procesie składania podpisu na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS.  W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł umożliwiający podpisywanie dokumentów na urządzeniu mobilnym.

Podstawowe wymagania:

  • Dostęp do Internetu
  • Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
    • Android – od v4.1 i wyżej
    • iOS – od v9.0 i wyżej

 

SimplySign Desktop – pobierz tą aplikację, abyś mógł korzystać z kluczowych usług dostępnych na rynku takich jak.: Płatnik, eDeklaracjie, ePUE, itp. Aplikacja SimplySign Desktop emuluje podłączenie do Twojego komputera fizycznej karty kryptograficznej i czytnika kart. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz mógł skorzystać z SimplySign w aplikacjach wymagających skorzystania z fizycznej karty. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł proCertum SmartSign umożliwiający podpisywanie dokumentów na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS.

Podstawowe wymagania:

  • Dostęp do Internetu
  • Microsoft .NET Framework 4
  • Oprogramowanie Oracle Java
  • Komputer klasy PC/laptop:
    • system operacyjny:
      • Windows – 8,10,11
      • OS X – od Catalina, Big Sur, Monterey, Ventura
    • procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny)
    • pamięć RAM: min. 4 GB
    • minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji
    • rozdzielczość ekranu: 1024×768 lub większa
To top