Podpis elektroniczny przyda Ci się w życiu prywatnym, w pracy, lecz przede wszystkim przy załatwianiu spraw urzędowych. Podpiszesz nim deklarację ZUS i Jednolity Plik Kontrolny, wyślesz sprawozdanie finansowe na platformie e-KRS oraz Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. Kwalifikowany podpis elektroniczny to wygodne, pewne, w pełni bezpieczne rozwiązanie, które oszczędza czas i pieniądze.
Wybierz jaka technologia
elektronicznego podpisu jest dla Ciebie?
Podpisywanie w aplikacji mobilnej SimplySign
Gdy podpisujesz dokument za pomocą SimplySign, korzystasz z wygodnej aplikacji mobilnej. Podpis potwierdzasz kodem na swoim telefonie lub tablecie. Wybierz aplikację mobilną, jeśli cenisz mobilność i chcesz podpisywać dokumenty biznesowe i prywatne w dowolnym miejscu.
- Podpisujesz dokumenty w aplikacji mobilnej
- Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę
- Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat
- Możesz zintegrować SimplySign za pomocą API
Podpisywanie kartą i czytnikiem (zestaw standard lub mini)
Podpisując dokument elektronicznie za pomocą karty i czytnika, podłączasz czytnik do swojego komputera. Umieszczasz w nim kartę, a podpis potwierdzasz w intuicyjnej aplikacji. Wybierz, jeśli dokumenty służbowe podpisujesz tylko w biurze lub tylko gdy jesteś przy komputerze.
- Podpisujesz dokumenty na komputerze
- Możesz podpisać 1 dokument na sekundę
- Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat
- Korzystasz ze sprawdzonego oprogramowania