Podpis elektroniczny za pomocą Zestawu Certum STANDARD

Zestaw Certum STANDARD to urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany:

  • przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji,
  • do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US,
  • do składanie wniosków do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych,
  • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
  • do podpisywania faktur elektronicznych.

Dostępne warianty:

  • z czytnikiem (ważny 1 rok, 2 lub 3 lata),
  • bez czytnika (ważny 1 rok, 2 lub 3 lata) – dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych,

Skład zestawu:

  • Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej – IDPrime 940 lub Starcos 3.5)
  • Czytnik kart ACR39U-U1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem). Czytnik dostępny z i bez logo Certum (wysyłany losowo)
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM – jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
  • Kwalifikowany znacznik czasu wraz z aktywacją (5000 sztuk/miesiąc)

Wymagania techniczne:

  • Dostęp do Internetu
  • Przeglądarka np. Google Chrome
  • Microsoft .NET Framework 4
  • Oprogramowanie Oracle Java
  • Komputer klasy PC/laptop: system operacyjny:
    • Microsoft Windows: 8,10,11
    • Mac OS X: Catalina, Big Sur, Monterey, Ventura
    • Linux
  • procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny),
  • pamięć RAM: min. 4 GB,
  • minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
  • rozdzielczość ekranu: 1024×768 lub większa.
To top