Co zrobić aby uzyskać swój podpis elektroniczny?
- Wybierasz interesujący Cię produkt w naszym sklepie. Do wyboru masz podpis kwalifikowany obsługiwany za pomocą aplikacji SimplySign lub zestaw z czytnikiem i kartą kryptograficzną oraz Pieczątkę cyfrową również w tych wariantach.
- Podczas dokonywania zakupu zostaniesz zapytany o sposób potwierdzenia tożsamości. Jako, że jesteśmy partnerem CERTUM, możesz to zrobić podczas spotkania z nami:
- W naszej siedzibie – koszt to jedyne 99 zł (121.77 zł brutto)
- On-line – 149 zł (183.27 zł brutto)
- W dowolnie wskazanej przez Ciebie lokalizacji na terenie Warszawy – koszt to 199 zł (244.77 zł brutto)
- Po dokonaniu zakupu, skontaktujemy się z Tobą aby przeprowadzić Cię przez cały proces zgodnie z Twoją preferencją odnośnie sposobu potwierdzenia Twojej tożsamości. Potwierdzenie tożsamości możliwe jest w dni robocze w godzinach 09:00 – 17:00
- Aktywacja certyfikatu może być standardowa lub przyśpieszona. Standard zakłada aktywację w przeciągu 7 dni, procedura przyśpieszona to 24h, a ekspres realizowany jest w przeciągu 30 minut od potwierdzenia tożsamości.
- Procedura przyspieszona (24h) to opłata 99 zł netto (121.77 zł brutto)
- Ekspres (30 min) to opłata – 199 zł (244.77 zł brutto)
- Jeśli będziesz potrzebował dodatkowego wsparcia ze strony naszego zespołu w dowolnym momencie całego procesu, z przyjemnością Ci pomożemy. Wsparcie naszych techników możemy rozliczyć na zasadach Time&Material, zgodnie z aktualną stawką godzinową.
Napisz do nas lub umów się na bezpłatną konsultację on-line, jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania.
Jeśli zależy Ci na czasie, aktywacja elektronicznego podpisu za pomocą SimplySign możliwa jest do przeprowadzenia w pełni zdalnie (on-line) w przeciągu 1 godziny. Usługa dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00.